BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 18, 2009

Lemon Incest


Aku Farid Satriani, penulis lirik buah2an dan sayur2an yg trkenal dkt blog ni. Utk arini, aku xkn sebot psl mnde2 tu da sbb topik kali ni xde kaitan langusng dgn mnde2 tu. Wlaupun aku tau Lemon tu adelah sjenis buah2an, tpi aku xkn ungkit ddalam topik ni. Ssungguhnye Lemon itu masam. Tpi bukan pd topik ni. Lemon pd topik ni brmaksud lemon yang biasa korng jumpe dkt pasar n rasanya sgt masam seperti buah tomato yang sudah berbau akibat dijilat anjing yg brwarna hijau. Maksud Incest pula adalah makhluk atau rasaksa yg brmata 100. Wlaupun maksud2 ini tdk bgitu tepat tpi ia mngkin ade kene mengena dgn Lemon. Ape2pon, ape bnde Lemon dan Incest ni? Sperti yg dkatakn td, due2 mnde tu mrujuk kpd bnde yg tramat sial skali. Lebih sial jika mnde2 tu brgabung mnjadi Lemon Incest. Formulanye sedang shaje, Lemon + Incest = Anjing buah. Wlaupun bnde ni tiade kaitan dgn buah n anjing, ttapi lemon tetap lemon, n aritu aku nmpak anjing yg brwarna ungu dkt Balakong. Malangnya, lgi sekali aku sebut, mnde2 ni xde kaitan dgn formula Lemon Incest. Pape pon, jika ade orng tanye korng ape itu Lemon Incest, brikan saje formula tu. Lgi sekali jgak, penyepak ttap penyepak n taik anjing ttp brwarna coklat. Tpi, yg orng pling nak tau skali, adekah Lemon Incest ni ssuatu objek yg unik? Ataupon satu gamba atau vid yg paling bangang? Ataupun satu jenis buah yang baru?


Sperti yg disoalkn td, Lemon Incest bukannya ssuatu objek yg unik, mahupun buah atau gamba. Tpi ia adalah satu vid. Mngkin korang ingt tahap vid ni ala2 vid Teletabis, Fifi The Flowertots n Postman Pat. Ttapi ianye bukan sperti thp2 bgitu. Wlaubgaimanapun, aku nk bgitau yg kwn aku pnh dibunuh slepas mlihat vid Teletabis. Mngkin disebalik kostum2 teletabis tu trdapat pmbunuh brsiri sperti Jason X, Freddy Kruger, Zodiac, bla3.. So korng jangan aa nk pndang rndah trhadap vid2 bbudak cnggitu. Ia juga boleh mnyebabkn pelbagai penyakit sperti kaki dan kentut yang busuk, badan brtukar warna warni, dan lain2. Brbalik kpd vid Lemon Incest, juga dknali sbagai vid Lemon shaja, tahap vid tu boleh mnyebabkn korng mnjadi sesat n lupe diri. Korng juga mngkin akn mngalami pngamalan sperti kwn aku tu. Tpi kali ini korng akn diliwat abis2an. Mngkin korang kate "xpe2.. kene liwat je.. bkn kene bunuh..". Ttapi ni sgt teruk. Sperti yg dtunjukkan ddalam vid tu, bulu kaki akn dickur shingga brsinar, kaki anda akn rasa sperti dipeluk dan dijilat orng, dan lbih2 lagi, bantal kesayangan korng akn dikoyakkan shingga mnjadi bulu ayam. Shubungan tu, aku sarankn korng supaye tdk mlihat vid2 ni.. Lagunye mmg teruk. Mngkin lebih teruk dpada pisang emas yg tlh dimakan Joker yang brmulut busuk. Korng juga boleh dmasukkan kdalam pusat rawatan Akrham Asylum untuk brjumpa dgn Killer Croc yang diikat rantai yg dibeli di kedai buku yg brdekatan jika korng kerap mnonton vid ini..
Akhir kata pd korng sume, wat la ape2 yg korng nk. Klo nk tgk vid ni, g aa cek kt Youtube. Sperti yg dkatakn pd awal2 td, buah tetap buah, sayur tetap sayur n vid ni sgt2 teruk. Babai.

"lemon is not meant to be incested"

8 comments:

Akmal Edzraf said...

ade2 saje kau ni rid. huhu

afiqa said...

err, ape kau membebel?
aku rase kalau tak panjang sgt habes je aku bace, tapi takat 1pragraph jelah aku bace, papehal, lwak gila lah korg membebel kat atas tuh

afiqa said...

err, ape kau membebel?
aku rase kalau tak panjang sgt habes je aku bace, tapi takat 1pragraph jelah aku bace, papehal, lwak gila lah korg membebel kat atas tuh

aza said...

tah rid..
ape kaw mmbebel?

AMIRULASYRAF said...

Biar aa die, kan rid en sygku

Farid said...

aku taw ak ni bkn seorng yg ebat sgt.. tpi aku da cube nk wat korng epi.. sori..

aza said...

haha...
bile nk lemon ngan aku?

aza said...

asl kaw epi da ckup rid..haha..