BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 1, 2010

WE THE YEARS

aku ttawu nape aku namekan post ni WE THE YEARS...aku juz rase name tu kool..WE adelah kami,bdak2 dlm blog ni..YEARS adelah tahun lah..WE THE YEARS dlm erti kate laen brmksd KAMI ADALAH TAHUN..kami adalah tahun mmbawa mksd ape yg kami dah lakukan spnjang brtahun2 kami brsama2...diharap sume org akn sntiasa update post ni...

1)making vids with OTB - siyesly ni adelah pngalaman aku ngan rakan2 yg pling aku akn treasure..haha..drpd brmain2 gitar bodo2 di umah wan n aku yg mminta farid ajar cmmane nk maen munajat cinta,farid cadangkan nk wat vid and brmulalah segalanya..faveret vid aku smestinya don't look back in anger..sbb ade kolaberasi dgn kwn2 laen yg wat vid tu sgt unik di samping nilai prsahabatannye amat tggi di ctu ye..ye..yee??segala bloopers2,jari2 yg calar balar dan tekak yg hampir2 separa beku,kami harunginye brsame atas dasar rakan2...

2)crows zero photoshoot - obsessi dasat trhadap cz mmbuatkan prkara ni trjadi..apabila sume org brkumpul di umah wan dgn tujuan yg amat pelik..baju yg dipakai mula tidak berlengan,t-shirt bundle yg dipakai mula ditutup dgn hoodies,bju yg dulunya cerah brtukar gelap..sumenye semata2 ntuk mngambil gmbar ala2 crows zero...klu nk diikutkan,photoshoot tu agk fail sbenarnye sbb ape yg aku bygkan satu pun xjd knyataan..oww ade satu gmba yg jd knyataan,tp aku tade dlm gmba tu sbb aku yg amik!

3)futsal 3 on 2 - cepat panas dan cepat sejuk...kemarahan tidak trhingga apabila kami brlima mndapati kami seolah2 didamparkan di dlm court futsal tu tanpa 5 org yg laen yg kononnya mngangkat sumpah ntuk bersama2 mengelola bola di kaki..bile da tggal 5 org,masing2 da mrah n mls nk maen..tp kami xsia2kan pluang tu..jd kami brlima pun mnghabiskan masa brmain futsal 3 lwn 2..dkat cni la nk shoot2 dr ujung court ke ujung court..haha..ape2pun,pristiwa ni mnarik...nnti aku nk maen futsal ngan 5 org ni je..haha..

4)Ip Man day out - ini adelah bukti kebijakan kami ataw mungkin juga kebodohan...aku ngan farid da mmg tringin nk tgk ip man 2..tp ip man 2 adelah 18 tahun dan ke atas..jd,di saat itulah filem melayu mula menjadi pilihan...tp bkn ntuk ditonton,tp ntuk dibuat umpan..umpan dijamu pd kakak kaunter apabila kami mmbeli 2 tiket hoopers dan 2 tiket ip man..tricknye adelah hny mmberikan tiket hoopers kpd kakak yg jage pintu masuk manakala tiket ip man disimpan..klu korg nk taw lbey lnjut,korg tgk kat bhagian MOVIES IN REVIEW - GO HOOPERZ!!

5)

0 comments: