BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 2, 2010

epi bday amy-san...

aku xadiahkan bnde ntuk bday org..ape yg aku adiahkan adelah diri aku sndiri ntuk mnjadi sseorg yg org tu nk aku jd ntuk satu ari tu..oleh itu..arini..

ak akn jdi ape je yg amy mnx (kcuali mnjadi seekor khinzir,anjing,buaya tembaga,burung kakak tua,ckgu dayanthi,sayur bayam,arnab bulan,dan jugak org mnyak)

seorg llaki tidak spatutnye trlalu puitis trhdap seorg llaki yg laen...ttapi,mmandangkan amy mrupekan org yg pling hmpir ntuk jd gay partner aku..aku hrap korg xmuntah...

AMY!!!!EPI BDAY TYUNK!!!!TYUNK DIEW CGT2!!!!U JGN NUCKAL2 KEYHH BABY BOO!!!haha..

bro..epi bday..kaw trbaekk..kwn yg pling baik pnah aku ade..haha..mmg ssuai ntuk org2 sperti aku..jage diri kaw leklok apebile brade di serting,lubnan..jgn lupekan aku..epi bday to u...hrap bday ni akn mmbuatkan kaw lbey brsungguh2 ntuk mghadapi khidupan(aku da tade idea tp kne wat gak sbb nk lyan MM pasni)..slamat ari jdi ke 16..i'm gonna miss u bro!!!tade org mmpu mnjadi amy aku sperti mane aku mnjadi aza kaw!!!aku syg kaw!!!!ni kakak aku bace ni mawu kne ayam2 aku kat umah..aku jnji kite kua sbelum korg blah..blik2 umah slalu bwk aku gi jog..see u when i see u k bro!!!!!

again..epi bday man!!!!!!

tribute to amy - the only guy who can make me become this sentimental...

10 comments:

AMIRULASYRAF said...

Tahap kasih sayang aku miningkat aa za.. terhadap kau my gay partner.. hahaha. thx broo! esk kau kne kt schl.. aku ayam2kan kau.. hahaha

(Tgh terharu lah ni) hahaha
=.= cool

kakfisha yg comel said...

ape bende korg nie..ngeri je akk bace..huissssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhh..ape2pun..epi besday acap..semoga berjaya di mrsm serting nnt..rindu plak la akk kat awk nnt..

kuWANtan said...

jelez plk korg ni jd gay partner..anyway,epi bday la acap serting..

little.zirA :) said...

happy birthday asyraaaffff! :) hee~

yang benar,akkmu.. said...

ko toksah bising2 wan..akk ajak ko kapel ko tolak..berlagak bukan maen..skang padan la..gf xde..gay partner pun xde..rugi tu..akk ade bf,ade suami,ade anak,ade bff..huishhh..jangan jeles..

p/s:blaja rerajen kat kuantan nnt k? =) selamat berjaya adik2..

milul icam said...

bising je si gmuk..hahaha

wanda said...

huhu..xpe la,mmg ptt aku pg kuWANtan.. sndiri ade haluan msing2..
ish aza ni,ade kte kkak die si gmok..tp btol ar kan.. hha..

aza del fia said...

kaw xboley ckap kakak aku gmok ngong!!!!!!itu prmainan aku ngan kakak aku sbg adik die..kaw apehal plak!!!!!

kakak kepada aza del fia said...

haha..wan..wan..ko ni mmg xsnonoh betol..ko tau x akk nie kembang sebab ade budak kecik yg nak kluar dr perut akk nie xlame lg..dah besau dah tau x budak kecik nie..isk2..

tunggu nanti si kecik kluar die sgt comel mcm mama die jugak..dan kuat berimaginasi macam usu yul die..hish..

AMIRULASYRAF said...

Ceh.. all ni.. sume nak letop2 ni.. post amy-san ni.. bagi la harmoni sikit.. ceriakan post birthday amy.. aduihh! Akak xpe.. nti saya bom pale otak wanda.. akak dnt woory..